My Dark Hom3...

Design bath curtain syokk kalau letak...

Pagi tadi aku masuk kat kedai yang jual barang2 bilik air,first aku bukan nak beli pon sajer jer pasal kedai tue agak besar pastu cambest jer ....pastu tertengoklah  design bath curtain yang best2...dalam kepala aku  mulalah  duk berangan nak pasang satu kat umah aku...cheee,konon2 cantik ar bilik air rumah aku,pastu timbul satu realiti yang tak best....bilik air umah aku maner ada tab mandi ,bilik air pon ala2 kampung jer ngan pintu plastik...huhuhu...rosak angan2 best aku....tapi xper2,mana tahu akan datang aku mampu kot ader tab mandi cam kat hotel tue...,hehehe...pastu bila sampai kat umah aku mulalah cari bath curtain kat internet....dah hamppir 2 jam tanye pakcik google pastu aku kumpullah design yang cambest...hah nielah dier kat bawah niee....
Amazing Bath Curtains



Amazing Bath Curtains
Amazing Bath Curtains
Amazing Bath Curtains
Amazing Bath Curtains
Amazing Bath Curtains
Amazing Bath Curtains
Amazing Bath Curtains
Amazing Bath Curtains
Amazing Bath Curtains
Amazing Bath Curtains
Amazing Bath Curtains
Amazing Bath Curtains

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...