My Dark Hom3...

Insiden ngeri di IKEA mutiara damansara


Insiden ngeri di IKEA mutiara damansara...klik bawah nie kalau nak tahu cerita A sampai Z...he8




Last sunday  aku pergi window shopping kat The Curve , pas abes round2 satu mall duk shopping tingkap n makan2 pastu dengan tanpa diundangnya  mulalah terdetik ati aku nak pergi kat ikea....aku pon xtaw camner aku leh terdetik nak gie IKEA aritue....asalnye xnak pegi pon tapi cam magik lak  aku duk dengar IKEA tue panggil aku dalam hati suruh pergi...heheheh...Oleh kerana petang pon masih muda-mudi lagi ,aku pon berangkatlah ker IKEA tanpa sebarang tujuan pon...pas hampir 1jam  duk pusing2 cari parking (menyesal gak rasa tulah gatal sangat nak gi IKEA time hari minggu  ,abes minyak keta aku duk pusing2 cari parking..huhuhu)......pastu dipendekkan cerita aku pergi lah pusing2 kat ruang pameran tanpa hala tuju ,nampak kerusi cambest jer aku terus duk kejap  rehat pastu tukar plak kerusi sebelah plak padahal aku bukannya letih pon...hahahaha...aku rasa lah kan majoriti semua kerusi kot aku berjaya duduk,cam ada misi plak duduk kat atas semua kerusi...Bila dah boring duduk atas kerusi ,aku try pulak duduk atas sofa and katil...bes jugak duduk2 santai camnie..sambil rilek2 duk atas sofa mahal2 leh tengok orang lalu lalang ...peduli haper orang duk nengok aku,yang penting rasa bes...hahaha...pastu kat bahagian pameran bilik tido kanak2 berlakulah satu insiden yang aku sorang jer yang  taw...hehehe...tapi insiden tue berlaku tanpa aku sengajakan okey..harap maklum taw....Time kat satu pameran bilik tido kanak2 tue adalah satu rak buku kecik untuk budak2 ,and then camner ntah  gatal sangat tangan aku nie aku terus jer tekan2 kat rak tue sebab bagi aku rak tue cute n nak test power rak tue kot...tengah syok duk tekan2 ...praaappppppp !!...satu bunyi datang dari area aku tekan2 tue...ops,aiii sudah...dengan hati2 aku tengok kiri kanan line clear xder orang...aku terus jer blah menuju ke pintu keluar...hehehe ,mata duk melilau gak tengok belakang takut ader pekerja2 situ yang perasan n follow aku.....bila dah sampai kat tempat kaunter pembayaran  barulah aku lega...fuhh...tapi time tue ada gak aku rasa bersalah soo bagi menebus silap aku ,aku belilah pokok bunga hiasan kat situ...hahahah..at least aku beli gak something ,xlah rasa bersalah sangat....aku pon dengan relaxnyer pergi kat kereta dan balik umah...hahahaha...aku rasa dalam tempoh sebulan nie aku xjejak kaki kat ikea kot....hehehe..tapi maybe diorang dah tukar baru kot sebab tu dispay punyer item jer kan...tapi silap gak tak ambik gambar ari tue,kelam kabut punyer pasal dan aku sempat gak jeling harga rak tue ..RM78 jer(sib baek xmahal sangat,tak lah rasa bersalah sangat..)...

p/s : Korang jangan nak blame2 aku tak bertanggung jawab....kan aku xsengaja kan ,diulangi tak sengaja!...hehehe..tapi at least ader gak aku beli something kat ikea soo kira bertanggungjawab jugak lah aku nie....pada IKEA mintak maap yer ,lain kali aku hasut orang suh beli prabut kat kau banyak2 ek...ha8 ...chows...

pokok2 camnielah aku beli aritue...hahaha



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...