My Dark Hom3...

Patut ker kerusi roda dijadikan bahan lawak gelak ketawa di ABP2010


Aksi lawak wheelchair oleh usop welcair dan johan,patut ker ?

Aku baru jer pas nengok ABP2010 ,pas abes layan siti ngan lagu n joget  ala2 wondergirl tu terus bukak laptop pastu post aper pendapat aku pasal ABP 2010....perper hal pon tahniah kat shaheizy sam coz jadik juara...hahaha..besnya dahlah dapat kereta baru,ditibainya skali set barang kemas reratus ribu.....tahniah2...you mmg deserve sam ....
overall ABP kali nie okeylah...juz satu jer yang aku rasa agak terkilan ....kat part2 last skali tue yang aksi usop welcair tu ngan johan raja lawak...bukan aper,diorang selamber jer wat kerusi roda tue bahan lawak gelak ketawa,pastu sam ngan mak dier join skali wat lawak wheelchair keliling pentas..mungkin sesetengah orang okey dan bleh terima lawak camnie tapi bagi aku lah kan mmg tak kena tempat dan boleh menyinggung perasaan golongan berkerusi roda...yerlah aku pon xtaw kesusahan berkerusi roda tuh pasal aku pon xgna kerusi roda,tapi one of my besfriend lumpuh dari pinggang ke kaki dan menggunakan kerusi roda seumur hidupnya....kadang2 aku rasa simpati tengok life dier guna kerusi roda tuh...walaupon aku respek ketabahan dier tapi kesusahan dier tu membuat aku bersyukur dan menhormati golongan berkerusi roda nie..
Tue mungkin pendapat kecil aku jer,yer lah kan saper lah yang nak baca luahan aku nie ....tapi kat blog akulah aku nak luahkan aper aku rasa.

Memanglah aku faham yang cerita Hantu kak limah balik rumah tue watak usop tue mmg berkerusi roda ,tapi kenapa harus sampai begini sekali lawak kerusi roda dipertontonkan,takkan tak ader lawak lain ker xpon watak lain ker yang bleh nak guna....



bagi korang lah ,aper yang  korang rasa pasal hal nie?





1 comment:

Lanc3 said...

Memang menyinggung perasaan golongan berkerusi roda.....lawak2 pon kena lah bertempat dan beretika......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...