My Dark Hom3...

Adakah aku MURTAD ??


eeehhh....chop2, mesti timbul kontroversi kan bla korang baca title post bru aku ni kan....hmmm...MURTAD??...astaga bukan murtad agama lah...hehe...yang akku maksudkan murtad nie hari ni secara rasminya aku tlah bertukar ISP yek.....Setelah hampir 2 minggu lebih ak pakai umobile prepaid internet  ,alaaa... yang hampeh takder had ari tue aku war2kan tue....!!  huhu...hampir 2 minggu hidup ak jadi slow2 jer gara2 pakai internet slow tahap cipan beranak siput babi ....kalu korang nak taw pakej umobile yang mana ,kat bawah nie ada pic skit....



nie lah punca2 sistem reproduduktif aku jadi slow.....
Korang tahu time aku pakai Umobile mmg hampeg giler,nak update blog ak pon bermisai taw....tue blom citer lagi bab2 download bandwth yang paling tinggi ak bleh cecah just 9 kb/s..korang bayangkan 9kb/s download !!!! yg aku hangin tu diorang self claim leh cecah 14.4 Mb/s tahap turbo 3G HSPA!!! ....tapi yang paling ak hot skali time tngok youtube !!! video 240p yang hanya 4 minit lebih take almost 10 minit nak stream penuh !!!!! jenuh aku dok nunggu dpan pc juz smata2 nak tngok 1video youtube....
tapi 1 jer sebab ak bertukar ISP nie coz ak kaki down torrent n Umobile membuatkan aku berenti download trus spanjang aku pakai servis dier !!! 2 minggu okeylah lamer tuhh...hehehe

sooooo....nielah ISP yang ak pakai balik,bru jer bli starter pack RM25 ptg tadi.....sebenornya ak dah ader skeping dah, tapi promosi bru apabila daftar lepas 1 mac membuatkan ak bli new starter pack..alaaaa....bkan berdosa pon ader 4 lima starter pack...hahaha..
Limited Edition Prepaid Internet at ONLY RM25.

nie aku post nie pon pakai DIGI lah nie...berdesup beb ,xsmpai 2 minit tuu yopp....bandwith down naik mencanak2 60 kb/s -100 kb/s.....tngok 360p kat youtube laju jer ,xyah nak pause2 dlu..!!!! aku nak redem balik 2minggu yang hampeh tu!!!! hahaha...syok2 sedut sampai kecut !!!....


let show our power  as consumer dalam memilih servis ISP terbaek ...!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...